METLA


Nabrijana na pravednike,ponukana i izritirana dežurnim dušebrižnicima htjedoh uskočiti u kutiju virtualnog kaosa....prošetati tom modernom divljinom,,,sasjeći koje stablo u toj šumskoj havani...jer nitko stablo u svome oku ne vidje a trn u tuđemu secira pod mikroskopom.

Preljubnik glumi brižnog muža i udara po ženama koje su mu nedostižne...kakvo licemjerje!
On se našao kompetentim dijeliti lekcije,pričati o poštenju,moralu...etiketirati žene,nazivati ih droljama...ma tko je on? Zar prvo ne bi trebao pomesti ispred svojih vrata,izvaditi brvno iz svog oka?
Kako nema stida niti obraza suditi nekomu a svoje greške ne vidi? 

Kad mu spočitaš kamenje koje baca na Marije Magdalene,osjeti se uvrijeđen.
Ljut,nekulturan,bahat....svoje bezobrazno naličje ne može svakome prodati,,,ja ne pušim ničija etiketiranja,ničije osude,ničija moraliziranja,ničiji finjak,,,pročitam te,znam te,,,meni ne možeš prodavati priču....od mene čuješ ne ono što želiš,nego ono što zaslužuješ...

Kritična sam,jesam...ali i samokritična..ne ponosim se svojim greškama ali isto tako ne sudim nikome,,,tko sam ja da nekomu sudim,,,da pljujem put po kojim netko hoda?
Ne hodam u njegovim cipelama,,,niti on nosi moje...

S obzirom na iskrivljene vrijednosti u društvu,jasno mi je da ne laje osoba koja ima obraz,koja ima kulturu,koja ima inteligenciju...sude oni koji se od svog smeća ne vide...a takvi nisu ni osvrta vrijedni...

No,ja se osvrnem..susret s budalama uvijek zabilježim.

Primjedbe

Popularni postovi